ben aslında

ben aslında demiştim diyebildi kadın ....
ağzından öyle çıkıverdi ansızın ..
ansızın kabardı dalgalar,,,, kan kustu sahillere ,,,, yıkıp geçti bakışlarıyla kadının tüm cesaretini adam 
çıktı o zalim dudaklardan o meçhul kelimeler 
sözleriyle recide etti 
sözleriyla aşağıladı kadının her bir noktasını...
her bir noktası tiril tiril tiriyordu kadının ...



ben ne söyledimki diye düşündü içinden ..
haykırmak istedi bu kelimeleri adama 
BEN NE SÖYLEDİM ...
çöktü birlikte boyadıkları evin bir yamacına 
çöktü 
koca dağlar denizlere teslim oldu sadece ağladı ve çöktü


biliyorduki defalarca bunu yaşamılşardı ..
biliyorduki sevip güvenip teslim olduğu eller defalarca canını yakmıştı 
ve yine biliyorduki bir kere oldumu ardı arkası asla kesilmiyordu bu yaşananların 

alt tarafı kadındı türü ezilmişti artık onlara olağandı böyle şeyler çekirdek muhabbetiydi artık aralarında böyle şeyler 

sahi seninkide seni dövüyormu ?

pislik .....

oysaki herşey bir sahilde başlamıştı 
bir sahilde karşılaşmışlardı ansızın 
ansızın bakıvermişti çocuk ona 
oda gülmüştü  

çiçeklerin bahara güldüğü gibi gülmüştü 


yanına gelmişti çocuk ve başlamıştı ....
oynaski onu seviyordu öyle demişti 
seni asla kırmam ,canımsın , seni mutlu etmek için ben varım , seni temin ederimki çok mutlu olacağız 
SENİ TEMİN EDERİMKİ ......

bir an çöktüğü yerden kalkmak istedikadın 
bunu bir karşı geliş olarak algılamasından korktu adamın 
oysaki biz herzaman birbirimiz için varız derdi adam ,,
birbirimiz için varsak sen benden üstünmüsün diye düşündü kadın ..
annesine demişti evet demişti ona ANNE BANA VURUYOR .
evlilik bu kızım herşey olur cevabına şoke olmuştu 
babanda beni düvüyor dediği zaman yıkılmıştı asıl kız 
böye gelmiş böyle gider kızım ,,,
BÖYLE GELMİŞ BÖYLE GİDER ..

bir an vuran sert kapı sesi ile irkildi kadın 


adam kapıdan dışarı çıktı dolu dolu gözler kan kustu yanakları yanıyordu ama ciğernin yanında bu hiçbirşeydi
ellerine baktı bu ellerni vurdu sana dedi birden .....
bu ellermi vurdu .
saldırdı duvarlara içi içine sığmuyordu o narim elleri tutan bu eller vurmuştu ona

kan akıyordu yumruklarından vurdukça duvarlara
kemikleri YETER diye haykırdıkça vuruyordu ellerini sert gördüğü herbir noktaya ...

aslında adam böyle olsun istememişti
birlikta yazılmışlardı oturdukları o dairenin ihalesine
birlikte biy yuva kuracaklardı
bir evleri olacaktı herkesin istediği gibi
mutlu huzurlu


adam işten gelecekti
kadının sehpasındaki beyaz gülleri koklayacaktı her akşam
birlikte izleyeceklerdi adını feriha koydum u


söz vermişti kadın söz demişti artık öyle abuk sabuk istekleri olmayacaktı
kredi kartlarının bütün boçlarını silmişti adam geçelerce çalışıp
oysaki kadın onu kendini aldatıyor diye kıskanmış kavga çıkarmıştı geç geldiği her gece
o zamanda kızmıştı ona ama bu sefer başkaydı
bu defa eller suçluydu

geçen ay istediği televizyona vermişti bütün parasını feriha hd izlenir dedi kadın kırmadı onu 

adamın aniden aklına geldi

ben demiştim dedi kadın ...
evet demiştin dedi kendi kendine adam gelen haciz mektubunu okurken dedin ben demiştim
sen ev alacak adam değilsin . demiştin ..
sokağa yürüdü adam etarfına bakındı ...

birde lambası yanan 13 üncü kata orada hayatı ağlıyordu adamın

hayatı gözyaşlarına boğulmuş ağlıyordu
tasarruf olsun diye paketini 3 günde içtiği sigarasından yaktı adam
artık bir evleri yoktu
tasarruf edememiş yine bir buz dolabı almıştı kadın
adam eve giderken işten atıldığını nasıl anlatacağını düşünürken çıkıvermişti önüne o kahrolası dolap


evin tam 2 aylık taksidiydi o dolap
boş harcamalr yüzünden odenemeyen tam 8 aylık taksit gibi


siğara kendini tüketmişti adam gibi
yarın yokdedi adam içinden
yarın yok bir daha yaktı ve sonra bir daha
oysaki babası ona demişti


oğlum kadın dediğin evde hiçbirşey olmasa bile evi 1 hafta idare edebilmeli
evet baba ben onu buldum demişti adam babasına babası oan söyle bir bakış atmıştı ona

babam nerde diye düşündü bir an adam

benim şu kanlı minik ellerimi öpen babam

...... bır an gözyaşları sanki önünü görememesine sebep oldu
babam nerde dedi kendi kendine
 
babasının bakışı geldi bir an zihnine


aslan oğlum demişti kendi kendine ASLAN OĞLUM 
acaba bıraktığı huzur evinde arkasından baktığı gibimi bakıyordu yine 
gözleri yaşlı ................ASLAN OĞLUM 



şöye düşündü adam 

ne edersen onu bulursun ben 2 metrekare yere babamı anamı sığdıramadıysam 
ALLAH ta bu dünyayı bana dar eder yaşlılarımıza iyi bakalım  



.................................................. ...............cebur ............................ 

0 yorum :

CEBUR A YORUM YAP