sonra sen gittin


sonra sen gittin ve yaralı bir kalple beni baş başa bıraktın 
cümlelerim kelimeler olup boğazıma dolaştı 
sanki senmişsin gibi bakındım boş sayfaların herbir yanına 
bir kaç paket sigara ve bolca abur cuburla ödüllendirdim yaralı bedenimi 




sonra sen gittin ardında bir ben bıraktın sana mahkum sana tutsak 
forumları aradım gece gündüz 
ne siteler gezdim ne dostlar edindim 
hepsinin avaratında bir yüz 
imzasında bir sen aradım


adını imzama yazdım 
sordu herkes sonra sildim anlamsızdı dedim 
ama her defasında tekrardan yazdım 

ama kader ..... 
kader diye haykırdı yaralı yüreğim her defasında 
a ları e yazdım bütün satırlarda ...



sonra baktım olmuyor kendimi driverlere adadım 
sırf birbilerini tanısın diye bütün parçalar 
birbilerini asla kaybetmesinler diye onca yazılım arasında aradım, aradım 


adını google koydum
aradığım herşeyi sende buluyordum çünkü 
oyle demişti facebook yazısında bir admin 
 

adminim olasın...
adminim olasında banlayasın beni bu hayattan 
yüreğimi yaktığın gibi .. portlarımı yakasın 


formatlık olurumda yinede senden kalan çerezlerimi temizleyemem 
belki birgün gif dolu bir forum sayfasında bulurum seni 
yalnızlık iyidir nick inle yazarsın bana 
yalnızlık iyidir...


Kaynak: http://www.cerezforum.com/cerezgunluk/63985-ceburoloji-8.html#ixzz1kllBvgAk

0 yorum :

CEBUR A YORUM YAP