BELKİ




belki gözlerin yine dalıyordur yine uzaklara
belki yine seviyorsundur beni...  bir ihtimal
bir ihtimaldir düşünüyorsun. akabinde gözyaşları ile





herşeyin bir sonu olurda ,,
nasıl özgürlüktür tanımı sonu olmayan sevgimin
göğüs kafesimin yureğime baskı yapışı
kadadı kırılan bir kuşun uçmak için çırpınışı,,,


ben kahrolmadım güzelim sadece sevdim
sonu gelmiş olan umudu olmayan bir hasta gibi sevdim


birde gözlerindeki buğuyu ölezedim en çok
ağlarken buruş buruş olan dudaklarını
hayal kırıklıgı ıle bana baktığın yüz ifadeni



ben mahçup değilim hiçbirzaman
hayat benı böyle yaptı
sırf sana daha güzeli sunmak için senden oldum
ne aşk,, ne hasret kaldı nede bir  bağ
sadece hırs büyüdü sevginin eseri olmayan



şimdi uzaklada ve yanlizim
sevmesini bilmediğimi düşünüyorum
sevilmesini haketmediğimi ,,,,,
yaktığım her sigarada seni benden yoksun bırakıp
kendimi yanlızlığa atıp gidişimin pişmalığını yaşıyorum
her dinlediğim sarkıda bir sen , bir ben ariyorum
birde asla yaşamayacak olduğumuz kavusmamızı hayal ediyorum


cebur ... 04:03 2013

0 yorum :

CEBUR A YORUM YAP