GELİRMİSİN !!

herşey bir şarkı ile başlamıştı
o şarkı çalarken farketmişti gözlerindeki ışıltıyı

o asi bakışların ardında yatıyordu gizli kalelerin gizli surları




surların önündeki onlarca gömüllü askerden hiçbir farkı yoktu kendince
farkedilmeyen değersiz.....
oysaki o
sevdilkeri için savaşmanın ağır bedelini ödemeye yürekten razı idi



çaresiz kaldığı her anda çekip gitmeyi yeğlerdi çocuk çoğu kez.
ama bu arkasında bırakamayacağı kadar büyük bir yaşam sevinciydi onun için....
sanki sevdiği herşeyin birer kopyasıydı



onun yanındayken danki dünyalar duruyor cennet cehennem ve dünya bir bütünlük oluşturuyordu,,

hiç lafı dolaştırmayı sevmezdi çocuk
seni sevdim dedi yanına sokulup .....seni hayatım boyunca sevdim senin için bu koca dünyada küçük bir ayrıntıdan ibaret olsamda
her ne pahasına olursa olsun senin için yaşıyorum dedi bu hayatı

arkanda bıraktıkların hayatının birer enkazı olsada ben senin için enkaz olmaya razıyım
yeterki senin hiçbirşeyin olayım dedi




oysaki herşey çocuğun gördüğü gibi değildi
hayat denen çekilmesi gereken bu tespih her bir taşında daha çok hırpalamıştı kızı
bir köşe kenarında ölümü beklemekte güzeldi yeterki bir el ona çaresizliğine merhem olurcasına uzansın



hayat her boş anında arkandan dolaşıp boynuna bıçak dayayacak kadar açımasızdı




fakat kız ne hayattan nede getirdiklerinden korkacak kadar zayıftı
çünkü bunca olana rağmen  umutsuzluğuna  merhem olmasada tutmaya değerdi
bende seni bekledim deyiverdi bir anda kız öylesine çıktı dudaklarından bu iki kelime
bu iki kelimedirki hayatları yıkan,, bu iki kelimedirki hayatları asla son buldurmayan
ya sevmiş beklemiş ama asla beklediklerinin karşılığını küçük adımlarla sana dönenlerle bulamamışsındır
yada beklemiş ve beklediklerinin karşılığını kocaman kucaklarda kucaklanarak sonsuza dak sevilerek almışsındır
bazende hayat mutlu ikilinin arasına sokuvermiştir seni
her ne kadar ikisinin yanındada mutlu olsanda ikisi bir arada asla mümkün olmamıştır




sendemi ? sendemi beni bekliyordun diye fısıldadı çocuk .

çocuk kendi hayallerinde onu o kadar erişilmez görüyorduki asla bir evet senaryosunu hazırlamamıştı beyninde
kız ise onun asla kendini sevdiğini tahmin dahi etmemişti .... kitlenmişti bütün dünyaları heyecandan küçücük kalpleri deli gibi atıyordu .

ortalığı bir sessizlik kaplamıştı
birbirini seven iki yürek sonunda inkansızı başarmış ve birbirlerine itiraf edivermişti olan biteni

bir kenara çöktü kız çocuksa camdan bakıyordu


sevecek kadar büyük olsada minicik yürekleri ne yapacaklarını bilmeyecek kadar küçüktü çevreleri
ikiside aşk denen şeyin bir büyümü yoksa sadece sözle gelen bir histen ibaret mi olduğunda kararsız kalmıştı .
eğer hayat bu kadar kolay yaşanabiliyorsa neden insanlar içlerinde geleni yapmıyordu

neden diye sordu kız hep benim yanımdaydın bunca sene beni sevdiğini söylemek yerine neden sadece arkadaşımmış gibi davrandın beni senin yanında sevginle başbaşa bıraktın


korktum dedi çocuk
seni kaybetmekten korktum



şimdi ne olacak dedi kız aniden
annemler ailelerimiz bizi duyarsa ne yapacağız

en hırçın gülüşüyle gülümsedi çocuk ben seni gönlümün en kuytu köşesine soktum öylesine içimdesinki ne bu dünya nede aileler önümde bir engel oluşturabilir

aşk denen şey, sevdiğinle dolu dolu yaşamaksa hayatı
sevmekse bu dünyada tek suç olan
özlemek değilse sevenlerin tek mahkümiyeti
en kötü anlarda bile sadece sen dedirttiyse hayat bana
ya seninle yaşarım ya seninle giderim
ama sensiz olamam
sensiz olamam
dedi çocuk



gelirmisin!!!!!!!!!

0 yorum :

CEBUR A YORUM YAP