YanlıŞ AnladıM

Bu sen değilsin dedi çocuğa bu sen değilsin
Gözlerindeki umudu öldürmüşsün
Yaşama sevinci adına hiç bir şey bırakmamışsın kalbinde
Boş bakıyorsun hayata, boşa yaşıyorsun sanki dünyayı
Sanki bir amacın yok ,, bir detayı kalmamış yaşantıların
Sadece çaresizliğin sefasını sürüyor gibisin
Yıkıldın mı ?
Hayır dedi çocuk
Sadece zaaflarımın kölesi oldum
Yaşanan her anı ona adadım
onunla güldüm
Ona ağladım
Sadece o seviyor diye gülümsedim
Sadece o seviyor diye umutla baktım hayatın her bir ayrıntısına
Kalalar sadece çöptü bana göre
Mutlu dünyamın mutsuz kırıntıları
Detaylandırmaya gerek kalmıyordu onunlayken
Olanı paylaşıyor olanı yaşıyorduk

Ne oldu peki dedi
Derince bir iç çekti önce sonra gözlerini karşı duvara dikti kaldı
Sanki ufuk çizgisini seyrediyoruşçasına
Bırakılmamalı kimseye kalplerin anahtarı
Bağlalanmamalı kimseye anlamları hayatın
Sonra boşa çıkıyor ondan geri kalanlar Sonra yok oluyor yaşama sevinci insanın
Yanlış anladım …………


13/03/2018 . 15:12 CeBuR.

0 yorum :

CEBUR A YORUM YAP