yanlızlık denince kesildi bütün nefesler 



herşey gözlerinden süzülen bir damla ile başlamıştı 
o damlaları sormuştum sana sebebi neden !! 
herşeye ,herşeye bir çare bulduda bu gönül yanlızlık denince kesildi bütün nefesler 
sen ,,,,, dalgalı saçlarının arasından süzülüp gelen başıkşarınla yanıtlamıştın beni 
suskun bir yüz ifadesi ile .....

herşeyi, herşeyi anladıda bu günül o bakış yokmu 
onu hiç anlayamadı bunca yıl 
sevgi degildi 
nefret ,nefret hiç değildi . sadece ızdırap 
ızdırap olmuştu o gözyaşların bana 
herşeyi aldıda bu aklım sensizliği almadı gitti 
sevme demiştin beni 
tutulma bu sahte gözyaşlarına 
tutulma şeytanın şairinin seytani şözlerine 
birgün geçer herşey biterde sen bitiremezsin 

yinede sevdinm .yinede sevdim sen her ne kadar git desende 
bedenim gitsede gönlüm kopamadı senden 
herkes ölümü kara toprakta tanırken
ben unuttugun doktor raporunda buldun tükenen sevgilerin dertli diyarını
sennn,,,, sen dalgalı saçlarının fırtınalı kızı 
o saçlarmı dökülecekti löseminin sıyah yollarında 
o bedenmi sararıp solacaktı hayattan bi çare ölümden umutsuz 
hayat bir senin uğruna ölünecek kadar küçükken 
seni ölsemde yaşatamamak ne büyük azap 
HEEYHAAAT ben sana bu ömürü feda etmişken bırakmasaydın onu bu bedende 
belkide herşey olacağına varmış yaşananlar yaşanmıştır 
kalanlar bir büyük azap olmuş yüreğime tıkanmıştır 

dalgalı şaçlarının yarattığı fırtınalı hayatında duygu dolu hislerimi nasıl aldıysan 
ölümsüz diyarlarda gül goncası kadar dinç kalasın 
sevmek bu dunyalık olsaydı eğer ne mecnun çöllere düşerdi 
ne ferhat dağları delerdi 
nede ben ,,, nede ben bu dunyayı senden çilkeş ölümden korkmadan yaşardım 

cebur

0 yorum :

CEBUR A YORUM YAP